Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vaňková Milena, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Svobodová, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Bejvančická Petra, PhDr. | |
dc.date.accepted | 2024-6-10 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:06:56Z | - |
dc.date.available | 2023-6-23 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:06:56Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-3-27 | |
dc.identifier | 97575 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56604 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce byla zpracována jako přehledová studie na téma Kritické myšlení v práci sestry. Cílem předkládané teoretické práce je zmapovat a sumarizovat aktuální publikované poznatky týkající se faktorů, které se podílí na získání a využití kritického myšlení u studujících sester všeobecného ošetřovatelství na pregraduální úrovni. Vybrali jsme 12 světových studií, ze kterých byly identifikovány faktory ovlivňující kritické myšlení. | cs |
dc.format | 45 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | kritické myšlení | cs |
dc.subject | vzdělávání sester | cs |
dc.subject | student ošetřovatelství | cs |
dc.subject | sestra | cs |
dc.subject | ošetřovatelství | cs |
dc.subject | pregraduální sestra | cs |
dc.subject | bakalářské studium | cs |
dc.title | Kritické myšlení v práci sestry | cs |
dc.title.alternative | Critical thinking in nursing | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií | |
dc.thesis.degree-program | Všeobecné ošetřovatelství | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis was elaborated as a review study on the topic of Critical thinking in nursing. The aim of this theoretical work is to map and summarize current knowledge regarding the factors involved in the acquisition and use of critical thinking in studying nurses of general nursing at the undergraduate level. We have selected 12 global studies from which factors influencing critical thinking have been identified. | en |
dc.subject.translated | critical thinking | en |
dc.subject.translated | nurse education | en |
dc.subject.translated | nursing student | en |
dc.subject.translated | nurse | en |
dc.subject.translated | nursing | en |
dc.subject.translated | undergraduate nurse | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Svobodova_Katerina_VSK_BP.pdf | Plný text práce | 992,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svobodova_VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 414,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svobodova_OP.pdf | Posudek oponenta práce | 313,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svobodova_H.pdf | Průběh obhajoby práce | 86,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56604
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.