Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Daniela, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Šuranská, Lucie | |
dc.contributor.referee | Dubec Michal, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:10:30Z | - |
dc.date.available | 2021-12-8 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:10:30Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-16 | |
dc.identifier | 90800 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56917 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na třídní schůzky a začínajícího učitele. V teoretické části práce se zkoumá začínající učitel, proces jeho uvádění do pedagogické praxe a podpora, která mu je poskytována, včetně praktických rad pro úspěšné zvládání této náročné fáze. Dále se práce podrobně zabývá problematikou třídních schůzek, včetně definice, typů třídních schůzek, procesu plánování a častých chyb v jejich vedení. Součástí je také kapitola věnována komunikaci mezi učitelem a rodičem. V praktické části práce je provedena analýza zkušeností a postojů začínajících i zkušených učitelů ke třídním schůzkám. | cs |
dc.format | 82 s., XXII | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | třídní schůzky | cs |
dc.subject | začínající učitel | cs |
dc.subject | individuální konzultace | cs |
dc.subject | komunikace | cs |
dc.subject | rodiče | cs |
dc.title | Třídní schůzky a začínající učitel | cs |
dc.title.alternative | Class meetings and a beginning teacher | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis focuses on class meetings and the beginning teacher. The theoretical part of the work examines the novice teacher, the process of introducing him to teaching practice and the support provided to him, including practical advice for successfully managing this challenging phase. Furthermore, the work deals in detail with the issue of class meetings, including the definition, types of class meetings, the planning process and frequent mistakes in their management. There is also a chapter devoted to communication between the teacher and the parent. In the practical part of the work, the experience and attitudes of beginning and experienced teachers towards class meetings are analyzed. | en |
dc.subject.translated | class meetings | en |
dc.subject.translated | beginning teacher | en |
dc.subject.translated | individual consultation | en |
dc.subject.translated | communication | en |
dc.subject.translated | parents | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Lucie Suranska - Tridni schuzky a zacinajici ucitel.pdf | Plný text práce | 1,35 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Suranska Lucie.pdf | Posudek vedoucího práce | 148,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Suranska_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 179,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Suranska L..pdf | Průběh obhajoby práce | 28,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56917
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.