Název: | Možnosti rozvoje pěveckých a hudebně pohybových činností v mateřské škole |
Další názvy: | The possibilities for the development of singing and musical activities in preschool education |
Autoři: | Hofmanová, Michaela |
Vedoucí práce/školitel: | Mandysová Daniela, Doc. PaedDr. |
Oponent: | Kodejška Miloš, Doc. PaedDr. CSc. |
Datum vydání: | 2024 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/57185 |
Klíčová slova: | děti předškolního věku;hudba;hudební výchova;mateřská škola;pedagogika;pohyb;tanec;vzdělávání;zpěv. |
Klíčová slova v dalším jazyce: | preschool children;music;music education;kindergarten;pedagogy;move;dance;education;singing. |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce si klade za cíl vytvořit vlastní soubor pěveckých a hudebně pohybových činností pro předškolní děti. Teoretická část práce popisuje propojení hudby s člověkem od narození až do dospělosti, předpoklady pro práci pedagoga hudební výchovy v mateřské škole a charakteristiku vybraných kapitol v Rámcově vzdělávacím programu předškolního vzdělávání se zaměřením na hudební výchovu. Dále se teoretická část zabývá konkretizací pěvecké a hudebně pohybové výchovy v mateřské škole. Praktická část obsahuje metodické listy zaměřené na integraci pěveckých a hudebně pohybových činností v mateřské škole. Tento metodický materiál může být inspirací jak budoucím, tak i stávajícím učitelkám při výuce dětí předškolního věku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor thesis aims to create its own set of singing and musical movement activities for preschool children. The theoretical part of the thesis describes the connection of music with the human being from birth to adulthood, the prerequisites for the work of a music teacher in kindergarten and the characteristics of selected chapters in the Framework Educational Program of Preschool Education with a focus on music education. Furthermore, the theoretical part deals with the concretization of singing and music and movement education in kindergarten. The practical part contains methodological sheets focused on the integration of singing and music and movement activities in kindergarten. This methodological material can be an inspiration for both future and current teachers when teaching preschool children. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Hofmanova_Michaela_Bakalarska_prace.pdf | Plný text práce | 4,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
HOFMANOVA M_BP_vedouci_Ma_2024.pdf | Posudek vedoucího práce | 174,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hofmanova_BP_oponent_Ko_2024.pdf | Posudek oponenta práce | 168,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hofmanova.pdf | Průběh obhajoby práce | 425,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57185
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.