Title: | INTERAKTIVNÍ PROJEKT |
Other Titles: | INTERACTIVE PROJECT |
Authors: | Lesina, Anastasiya |
Advisor: | Kokolia Jan, MgA. |
Referee: | Pustějovský Michal, MgA. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/57311 |
Keywords: | hra;explorer horor;rpg maker;pixel art;kreslená animace;průzkum;přežití;dobrodružství;duše;neznámé místo;tma;světlo;les;příšera;čarodějnice |
Keywords in different language: | game;explorer horror;rpg maker;pixel art;hand-drawn animation;exploration;survival;adventure;soul;unknown place;darkness;light;forest;monster;witch |
Abstract: | "Witch's Embrace" je hra v žánru Explorer Horror vytvořená v RPG Makeru. Grafická část vytvořená pomocí pixel artu a také kreslené animace. Příběh začíná tím, že se ztracená duše se probouzí na neznámém místě, zbavena vzpomínek na svou minulost. Bloudí v temnotě, snažící se najít alespoň něco, když si všimne světla, ke kterému bez přemýšlení míří. Světlo přenáší duši na louku před vstupem do lesa, kde jí množství ohňů láká do hlubin, zbavující možnosti ustoupit. Po průchodu chodbou obrovských stromů, jejichž hlubinami přelétají stíny, hlavní hrdinka zjišťuje, že les už nevypadá tak zlověstně, ale na cestě se objeví příšera, která ji pronásleduje. Utíkajíc před nebezpečím, dívka narazí na duše uvězněné v klecích, které jí pomohou se schovat, a pronásledovatel se řítí kolem. Opustiv úkryt, je možné promluvit s vězni a získat radu, pokračovat k domovu lesní víly, která by možná souhlasila k nápomoci. Víla poví, že hrdinka se nachází v lese čarodějnice, která chytá duše, aby osvětlila svůj les jejich světlem. |
Abstract in different language: | "Witch's Embrace" is an Explorer Horror game created in RPG Maker. The visuals are made using pixel art and also hand-drawn animations. The story begins with a lost soul waking up in an unknown place, stripped of memories of their past. They wander in darkness, trying to find something when they notice a light, towards which they instinctively head. The light transports the soul to a meadow in front of the entrance to a forest, where the multitude of sparkling lights lures them into the depths, depriving them of the possibility to retreat. After passing through the corridors of massive trees, the main heroine realizes that the forest doesn't seem as ominous anymore, but a monster appears on the path, chasing her. Fleeing from danger, the girl encounters souls trapped in cages, who help her hide, and the pursuer rushes past. Leaving the hiding spot, it's possible to speak with the prisoners and get advice to continue moving towards the home of the forest fairy, who might agree to help. The fairy will tell that the heroine is in the witch's forest, who captures souls to illuminate her forest with their light. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace_Lesina_WitchsEmbrace.pdf | Plný text práce | 29,01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Lesina_v.docx | Posudek vedoucího práce | 40,17 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Lesina_o.docx | Posudek oponenta práce | 40,06 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Lesina.pdf | Průběh obhajoby práce | 31,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Bakalarska_prace_Lesina_WitchsEmbrace_2024.rar | VŠKP - příloha | 914,15 MB | RAR | View/Open Request a copy |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/57311
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.