Název: | High-Quality Wavelet Compressed Textures for Real-time Rendering |
Autoři: | Grund, Nico Menzel, Nicolas Guthe, Michael |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG 2010: Communication Papers Proceedings: 18th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision in co-operation with EUROGRAPHICS, p. 207-212. |
Datum vydání: | 2010 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://wscg.zcu.cz/WSCG2010/Papers_2010/!_2010_Short-proceedings.pdf http://hdl.handle.net/11025/11061 |
ISBN: | 978-80-86943-87-9 |
Klíčová slova: | komprese textur;vlnky;real-time vykreslování |
Klíčová slova v dalším jazyce: | texture compression;wavelets;real-time rendering |
Abstrakt: | Although modern graphics hardware provides up to 1.5 gigabytes of memory, methods for effective texture compression are still required since there is always demand for more detailed and realistic images. In this paper, we present a method for the effective compression of large images and textures based on a quadratic B-Spline wavelet. The transformation is followed by a tree-compaction algorithm, which achieves high compression ratio at good image quality. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG 2010: Communication Papers Proceedings |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Grund.pdf | Plný text | 4,39 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/11061
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.