Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHolub, Ondřej
dc.contributor.refereeVrbík Václav, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2022-6-14
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:08Z-
dc.date.available2021-6-10
dc.date.available2022-06-20T10:18:08Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-28
dc.identifier88038
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47824-
dc.description.abstractBakalářské práce pojednává o problémech, které přináší distanční výuka na základní školy a jaké s sebou nese následky na kvalitu výuky a interakci mezi žákem a učitelem. Práce si zakládá na předešlých studiích, odborné literatuře, vlastním průzkumu, a na statistických údajích získanými, která byla získána během období distančního vzdělávání na základních školách. Průzkum v rámci této práce byl proveden za pomocí dotazníkového šetření, doplňující potřebné informace v rámci této bakalářské práce a nastiňující situaci na základních školách během distanční výuky. Všechna podstatná shromážděná data byla brána v potaz při výběru dostupných online aplikací, které by svou přítomností během výuky podpořily interakci mezi žákem a učitelem a celkovou angažovanost žáků do hodiny. Výsledné závěry společně se seznamem aplikací, byly zpracovány do podoby veřejné internetové stránky. Účelem stránky je jednoduchém nalezení vhodného online nástroje pedagogem, v závislosti na jeho učebních a osobních potřebách a doporučení zakládajících se na provedeném průzkumu a studované literatuře.cs
dc.format74 s. (72 131)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=88038-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectaplikacecs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectdistanční výukacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectinterakcecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectlmscs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.titleOn-line aplikace pro podporu interakce mezi žáky a učiteli při \nl{}distančním vzdělávání na ZŠcs
dc.title.alternativeOn-line tools supporting interaction between students and teachers during distant learning at elementary schoolsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe undergraduate thesis deals with problematic that the distance learning bring to the elementary schools, and its consequences on quality of education and interactivity between student and teacher. Thesis is based around the previous studies, special literature, self-conducted survey, and statistical records gathered during the period of distance learning in elementary schools. The research undertaken in this thesis was realized using the questionnaire, providing necessary information for this undergraduate thesis, and outlining the situation in the elementary schools during the distance learning. All relevant gathered information was taken in to the account when constructing selection of avaible online apps, which´s presence in teaching support the interactivity between student and teacher, and overal engagement of the students in the class. The final results along with list of apps were refined into the form of public website, The purpose of the website, is simple search for appropriate online tool by the teacher, in regards to their teaching and personal needs and the recommendations supported by the undertaken research and studied literature.en
dc.subject.translatedapplicationsen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translateddistance learningen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedinteractionen
dc.subject.translatedquestionaire surveyen
dc.subject.translatedlearning management systemen
dc.subject.translatedwebsiteen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Holub_2022.pdfPlný text práce4,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce50,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce49,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Holub.pdfPrůběh obhajoby práce239,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47824

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.