Název: On-line aplikace pro podporu interakce mezi žáky a učiteli při \nl{}distančním vzdělávání na ZŠ
Další názvy: On-line tools supporting interaction between students and teachers during distant learning at elementary schools
Autoři: Holub, Ondřej
Vedoucí práce/školitel: Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
Oponent: Vrbík Václav, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47824
Klíčová slova: aplikace;výuka;distanční výuka;základní škola;interakce;dotazníkové šetření;lms;webová stránka
Klíčová slova v dalším jazyce: applications;education;distance learning;elementary school;interaction;questionaire survey;learning management system;website
Abstrakt: Bakalářské práce pojednává o problémech, které přináší distanční výuka na základní školy a jaké s sebou nese následky na kvalitu výuky a interakci mezi žákem a učitelem. Práce si zakládá na předešlých studiích, odborné literatuře, vlastním průzkumu, a na statistických údajích získanými, která byla získána během období distančního vzdělávání na základních školách. Průzkum v rámci této práce byl proveden za pomocí dotazníkového šetření, doplňující potřebné informace v rámci této bakalářské práce a nastiňující situaci na základních školách během distanční výuky. Všechna podstatná shromážděná data byla brána v potaz při výběru dostupných online aplikací, které by svou přítomností během výuky podpořily interakci mezi žákem a učitelem a celkovou angažovanost žáků do hodiny. Výsledné závěry společně se seznamem aplikací, byly zpracovány do podoby veřejné internetové stránky. Účelem stránky je jednoduchém nalezení vhodného online nástroje pedagogem, v závislosti na jeho učebních a osobních potřebách a doporučení zakládajících se na provedeném průzkumu a studované literatuře.
Abstrakt v dalším jazyce: The undergraduate thesis deals with problematic that the distance learning bring to the elementary schools, and its consequences on quality of education and interactivity between student and teacher. Thesis is based around the previous studies, special literature, self-conducted survey, and statistical records gathered during the period of distance learning in elementary schools. The research undertaken in this thesis was realized using the questionnaire, providing necessary information for this undergraduate thesis, and outlining the situation in the elementary schools during the distance learning. All relevant gathered information was taken in to the account when constructing selection of avaible online apps, which´s presence in teaching support the interactivity between student and teacher, and overal engagement of the students in the class. The final results along with list of apps were refined into the form of public website, The purpose of the website, is simple search for appropriate online tool by the teacher, in regards to their teaching and personal needs and the recommendations supported by the undertaken research and studied literature.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Holub_2022.pdfPlný text práce4,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce50,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce49,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Holub.pdfPrůběh obhajoby práce239,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47824

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.