Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorMikešová, Viktorie
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:19:38Z-
dc.date.available2021-5-29
dc.date.available2022-06-20T10:19:38Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-29
dc.identifier87874
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48122-
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje rozvoji kreativního myšlení u dětí předškolního věku. V teoretické části je popsána obecná charakteristika kreativity, její prvky, úrovně, kritéria, diagnostika a překážky. Dále se tato část věnuje vývoji dítěte předškolního věku zejména v oblasti základních dovedností a schopností, poznávacích procesů, sociálního a emočního vývoje. K těmto kapitolám jsou nepochybně připojeny i nejčastější dětské projevy tvořivosti, mezi něž patří hra, kresba a práce s příběhem, jež jsou aplikovány v praktické části bakalářské práce společně s prvky hodnocení. Praktickou část tvoří experiment na podporu kreativního myšlení u dětí předškolního věku, jehož metodou je pozorování.cs
dc.format57 s. II s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87874-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkreativitacs
dc.subjectrozvoj kreativitycs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjecttvořivé schopnostics
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleRozvoj kreativního myšlení u dětí předškolního věkucs
dc.title.alternativeDevelopment of creative thinking in preschool childrenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on development of creative thinking in preschool children. The theoretical part describes main characteristics of creativity, its elements, levels, criteria, diagnostics and obstacles. Furthermore, this part focuses on development of preschool child, especially in field of elementary skills and abilities, cognitive processes, social and emotional development. Undoubtedly, the most common children's expressions of creativity including play, drawing and work with a story that are applied to the practical part of the bachelor thesis together with elements of evaluation, are added to these chapters. The practical part consists of an experiment to support creative thinking in preschool childen, the method of is observation.en
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedcreativity developmenten
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedcreative capacitiesen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Mikesova_Kreativita.pdfPlný text práce2,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mikesova_oponent.pdfPosudek oponenta práce201,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mikesova_Vedouci.pdfPosudek vedoucího práce199,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mikesova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce169,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48122

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.